Inloggen Nog geen lid? REGISTREER JE NU!

Inloggen

Sluit
Login

Forum

• 1
  • 2
Reageer
  • 1
  • 2

Puppytest

DierZer

DierZer
19 maart 2009

Praat hier mee over de puppytest!

kleinschaapje

kleinschaapje
4 april 2009

Staat de Barbet ook vermeld in deze test?

yvi
9 april 2009

Heb net die test gedaan en geloof niet dat het klopt als je invult dat je een kleine hond wilt < 35 cm en de uitslag is een Sint Bernard.
Erg vreemd.

jrmulder
9 april 2009

Ik vond de puppy test heel leuk en handig. Mijn uitslag was als volgd.
1e Schotse Herdershond.
2e bull terrier.

Nou ben ik zelf niet zo weg van herdershonden, maar een bullterrier daarin tegen vind ik gezeldig.
Ik heb zelf natuurlijk ook al wat gelezen over verschillende rassen en krarakter eigenschappen. Toen kwam ik er eigenlijk al achter dat ik graag een bullterrier zou willen en nu het ook uit deze test kwam ben ik helemaal zeker van mijn keuze.

Het heeft mij wel geholpen.

Gr. Rianne

joosxx

joosxx
9 april 2009

Geen onaardige test. <Kreeg 1 Sharpei, 2 Franse bulldog en 3. bull terrier
Heb ruim 40 jaar bullterriers, ook nu weer, dus vind het geen slechte uitslag.

Bjelli
9 april 2009

Grappige test en serieus ingevuld. Op 1 met 86% de labrador en op 2 met hetzelfde percentage de Shar-pei. Aparte uitslag, vooral als je bedenkt dat het verschil tussen beide rassen een verschil is van dag en nacht. Wel grappig dat wij wel twee jaar geleden voor de Shar-pei hebben gekozen! Dus goede keuze gemaakt?!

nancynassie
19 april 2009

vond de uitslag merkwaardig, kreeg juist die honden die ik zelf absoluut niet zou kiezen. mijn vriend zou ze stuk voor stuk geweldig vinden! een american stefford shire, bloedhond, bordeaux dog en een cane corso. Ik vind deze honden iets te spannend voor mij. Geef mij maar een labrador of retriever!

SilviaH

SilviaH
20 april 2009

Nou ik heb een paar jaar geleden toch de goede keus gemaakt, hihi. Bij mij stond de american Staffordshire namelijk op nummer 1. En in mijn hart ook ;)

positief
25 april 2009

Het uitzonderlijke is dat mijn favoriete hond ook als eerst keus zou zijn, voor mij natuurlijk heel gewoon dat er de Bull Terrier uitkwam. Wel raar dat niemand op straat het een te gekke hond vindt, maar de uitslag die ik verneem op dit forum, is dat de Bull Terrier een ideale hond is voor bijna iedereen. Of de PuppyTest is opgezet door mensen die de Bull Terrier hoog in hun lijst hebben staan of een sponsoring van de NBTC.
Maar het is en blijft voor mij de allerbeste keuze. Ook hier werd dit wederom duidelijk gemaakt.

Cameroon

Cameroon
6 mei 2009

Ik moet zeggen dat de uitslag niet echt overeen kwam met het type hond wat ik bij mij vind passen. Toch een grappig testje om te doen, hoewel sommige antwoorden echt een beetje stom zijn. (zoals het jungle antwoord...)

amber77
3 juni 2009

Dit is de eerste hondentest die met hondenrassen komt die ik ook echt geweldig vind.
1) maltezer, 2) shi tzu, 3) tibetaanse terrier 4) yorkshire terrier 5) sint benard.
Met name optie 3 en 4 vind ik helemaal het einde. Ook omdat ik het geweldig vind om zo'n vacht te verzorgen. Heerlijk. Optie 1 en 5 zou ik niet kiezen. 1 omdat het uiterlijk mij minder aanspreekt en 5 niet omdat die hond te groot is.

• 1
  • 2

Schrijf een reactie

Je kunt alleen reageren als je ingelogd bent.

Naar boven

Stel je vraag aan...

DierZ Expert
DierZ Expert
"Wanneer kan ik mijn vragen weer stellen?"
Lees het antwoord
Meer vragen aan de experts

DierZ Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief

Nieuwsbrief:

DierZ aanbiedingen

Meer aanbiedingen